donderdag 15 september 2011

Excelsior Maassluis - Hoek, 10 september 2011

Afgelopen zaterdag was het lekker druk, drie wedstrijden stonden op het programma. Logistiek gezien altijd even kijken wat het beste schema is om af te werken. Twee wedstrijden begonnen om dezelfde tijd en
meestal pak ik dan de verste wedstrijd als eerst. In dit geval was dat Excelsior Maassluis tegen Hoek uit Zeeland. Een duel uit de hoofdklasse B. Het kunstgras van Excelsior lag er prima bij en het weer was perfect. Yvana mijn dochter ging gezellig mee en mocht gewapend met een compactje ook wat plaatjes maken. Het duel lag na een kwartier een poosje stil na een ongelukkige botsing tussen drie spelers waaronder de keeper van Hoek, welke ook niet verder kon spelen. Helaas gebeurde het voorval zich aan de overkant en heb ik dit niet vast kunnen leggen. Wel even wat vastgelegd van de verzorging der gewonden waarbij de ongelukkige keeper het minste geluk had.
Hoek won het duel met 0-3, iets wat ik later las in de PZC waar ook een foto van mijn hand te zien was.
http://www.pzc.nl/sport/zeeland/9460222/Dubbeltje-valt-naar-goede-kant-voor-Hoek-in-Maassluis.ece


Geen opmerkingen:

Een reactie posten