donderdag 15 september 2011

VV Monster - Westlandia ZA, 10 september 2011

Na een doelpuntloze eerste helft in Maassluis snel onderweg naar Monster een ritje van een minuut of 20. Het kan sneller echter hadden we het geluk achter een vriendelijk zwaaiende man te rijden die dacht dat het al zondag was. Schijnbaar reed ik wat te dicht op zijn bumper want hij vond het nodig om 30 te gaan rijden waar je 60 mag en had daar schijnbaar enorm veel pret in. Ik vond het wat minder mede omdat inhalen niet mogelijk was ivm drukte op de andere rijbaan. Maar goed, we waren op tijd daar en terwijl Yvana gevraagd werd om foto's te maken van toeschouwers richtte ik me op de wedstrijd. Ja je leest het goed, ze is pas 6 jaar maar met een camera om vragen mensen gewoon om foto's te maken, ik luister daar niet meer naar maar Yvana vond het leuk haha. De derby tussen VV Monster - Westlandia Zaterdag werd beslist in het voordeel van Westlandia 2-3, terwijl VV Monster met 2-0 had voorgestaan in de eerste helft. Hoe raar kan de bal rollen. Toen gauw naar huis, hapje eten en gelijk door naar de volgende wedstrijd die om 19.45 zou beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten